Notice: Undefined offset: 5 in /home/mahbobtarin/public_html/showmahbob.php on line 26
عباسعلی پوربافرانی


Notice: Undefined variable: width_tablighpx in /home/mahbobtarin/public_html/tablighat.php on line 12




سیاسی » نمایندگان مجلس دهم » نمایندگان اصفهان » تعداد بازدید: ٣٠٧٣٨٣
عباسعلی پوربافرانی
امتیاز:

Notice: Undefined variable: counter in /home/mahbobtarin/public_html/showmahbob.php on line 271
عباسعلی پوربافرانی منتخب مردم نائین از استان اصفهان در مجلس دهم شورای اسلامی می باشد.
فرزند مرحوم استاد محمدحسن در سال 1351 در خانواده ای مذهبی در بافران متولد شد. پدر ایشان، از مسجدی ها و هیأتی های معروف و معمار و استاد بنای سرشناس منطقه بود. پدران و پدر بزرگهای ما همه ایشان را می شناسند و همه جا به نیکی از ایشان یاد می کنند. همسایگی مسجد جامع بافران باعث شد از کودکی، زندگی در محیط مذهبی و فرهنگی را آغاز و در نماز های جماعت به عنوان مؤذن و مکبر فعالیت کند. در تیر ماه 1360 از نعمت داشتن پدر محروم شد؛ اما آثار معنوی همراهی پدر در دوران کودکی و زحمات بی دریغ و طاقت فرسای مادر، بهره های فراوانی را برایش به همراه داشت. با سرمایه معنوی کسب شده از همراهی پدر و راهنمایی و حمایت دلسوزان و استادان ارجمندِ در خط ولایت توانست رسماً به عنوان مکبر، مؤذن و قاری قرآن به عرصه مذهبی و فرهنگی وارد شود.
تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را در بافران و تحصیلات متوسطه را در سال 1370 در رشته علوم تجربی در دبیرستان عطار نایین به پایان رساند و همان سال در رشته زمین شناسی پذیرفته شد؛ لکن پس از اعلام نتایج رشته های بورسیه و پذیرش در مقطع کاردانی دانشگاه علوم پزشکی ایران در تهران به تحصیلات دانشگاهی پرداخت و پس از آن در سال 73 خدمت در شبکه بهداشت و درمان نایین را آغاز کرد. درسال 82به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و درسال83به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتقل شد.درسال 88 درمحمدیه زادگاه سادات ازدواج کرد.هم اکنون نیز معاون حراست وزارت بهداشت می باشد.

با آغاز جنگ تحمیلی، اگرچه به دلیل صغر سن، امکان حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل را نیافت؛ لیکن هم پیمان با شهدا و ایثارگران از کوچکترین تلاش در حفظ ارزشهای اسلامی وحرمت خون شهدا دریغ ننمود و با حضور و عضویت در پایگاه بسیج به فعالیت پرداخت و سالها با عناوین مختلف فعالیت داشته و دارد. در عرصه قرآنی و فرهنگی نیز رتبه های ممتاز در سطح شهرستان و استان را کسب نموده است.از نوجوانی به عنوان خادم عزاداران اهل بیت (علیهم السلام) و هماهنگ کننده هیأت های عزاداری، در خدمت سوگواران اهل بیت بوده و می باشد.در دوران پر فراز و نشیب زندگی، تا کنون منشأخدمات فرهنگی، اجتماعی و خیریه بسیاری بوده است که ان شاء الله ذخیره معنوی و توشه آخرتش باشد. در عرصه های مختلف انقلاب از دستاورد های آن حراست نموده و از فرامین مقام معظم رهبری تبعیت و ان شاءالله تا پای جان رهرو نهضت حسینی و در خط ولایت مطلقه فقیه، پاسدار دستاوردهای نهضت خمینی کبیر و حرمت خون شهدای عزیز باشد.


توجه: از آنجا که درج مطالب در سایت "محبوبترین‌ها" برای همه کاربران آزاد می باشد، از همه کاربران محترم تقامندیم؛ در صورت مشاهده مطلبی خلاف واقع، غیرقانونی و یا منافی فرهنگ و اخلاق ایرانی و اسلامی در هر یک از پروفایل‌ها، از طریق بخش "تماس با ما" سایت مدیریت سایت را در جریان بگذارید.
 روابط عمومی سایت محبوبترین‌ها
Share


Notice: Undefined variable: width_tablighpx in /home/mahbobtarin/public_html/tablighat.php on line 12



صفحه اصلی | ارتباط با ما | درباره ما | خبرنامه | جستجو | نقشه سایت | RSS
محبوبترین‌های سیاسی | محبوبترین‌های ورزشی | محبوبترین‌های هنری | محبوبترین‌های اقتصادی | محبوبترین‌های دانش | محبوبترین‌های اندیشه | محبوبترین‌های فرهنگ و ادب | محبوبترین‌های ارتباطات | محبوبترین‌های تاریخ و جامعه | محبوبترین‌های بهداشت
Notice: Undefined variable: linktop1 in /home/mahbobtarin/public_html/bottom.php on line 28

عباسعلی پوربافرانی

محبوبترین‌ها,مشاهیر ایران,بیوگرافی نخبگان,جدیدترین اخبار,محبوبترین‌چهره‌ها,محبوبترین‌های سیاسی,محبوبترین‌های ورزشی,محبوبترین‌های هنری,محبوبترین‌های اقتصادی,محبوبترین‌های پزشکی,محبوبترین‌های فرهنگی,محبوبترین‌های دین و اندیشه,محبوبترین‌های رسانه و ارتباطات,محبوبترین‌های علم و دانش,محبوبترین‌های تاریخ و جامعه,